E2save Reviews

4.36 Rating 4,025 Reviews
84% of reviewers recommend E2save
Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
95%
accurate and undamaged orders
97%
Customer Service
communication channels
Telephone, Live Chat, Email
queries resolved in
Under an hour
5
Mike
"I had been looking everywhere for a good deal on the new Galaxy S8 searched on Google and found E2save saw their deal applied it took about 5 hours to be accepted and the phone was with me the following day. Excellent service particularly as it was Sunday when I started the process. Brilliant can't praise them enough,"
Posted 1 year ago
5
Andrew
"Ordering was easy, phone arrived the next day, simply brilliant :)"
Posted 2 years ago
"Order went through quickly and efficiently online, did ring up and staff we're polite and helpful addressing any concerns I had. Also the best deal on the web I could find, will recommend to others looking for a mobile contract."
Posted 2 years ago
"Very very poor service. Received phone and sim on Sunday. But receive email from E2save your sim will start working on Tuesday.even on wednesday sim still not working. Not happy at all"
(Google Pixel 3a 64GB Just Black) - Posted 2 weeks ago
"Not happy got contract said £10 a month now vodaphone saying £20 a month"
(Samsung Galaxy A10 32GB Blue) - Posted 2 weeks ago
Hi Mark,

We are sorry to hear this. It seems there has been an error made and we would like to help you get this fixed.

Please email us on Reviews@e2save.com with the following details so we can look into this:

- Your Full Name
- Your Full address including Postcode
- Email address
- Order number
- A brief outline of the issue you are having

Thanks

Mohsin
E2Save
Posted 2 weeks ago
"Absolutely awful customer service and when I do eventually receive my phone I will never use them again and would advise others to boycott also."
(Apple IPhone XR 128GB Red Refurbished) - Posted 1 month ago
Hi Sarah,

We are sorry to hear this. Seems like you have had a poor experience here and would like to look into this. Please email us on Reviews@e2save.com with what has happened.

Thanks

Mohsin
E2Saves
Posted 3 weeks ago
"I ordered a new phone last Thursday,requesting delivery on Saturday. The phone was unsuccessfully delivered on the Friday, when I wasn’t in. No one at E2save was able to help on the phone over the weekend and so Monday I still don’t have my order and will have to wait in another day to sort it out. Will not use your company again."
(Apple IPhone XR 64GB White) - Posted 1 month ago
Hi Alison,

We are sorry to hear this. Unsure why DPD had tried to deliver this on Friday when you had requested for it to be delivered on Saturday. If this has still not been resolved, please email us at Reviews@e2save.com with the following details:

-Your Full Name
-Your Full Address including Postcode
-Email Address
-Order number

Thanks

Mohsin
E2Save
Posted 1 month ago
"New customer & already off to a bad start! 3 phone calls today to try & set up my new account as it will not let me do it on line for some reason. Each time told to try later but what complicates matters is that I could barely understand each customer service rep due to their very heavy accents! Not impressed!!"
(Apple IPhone 6s 32GB Rose Gold) - Posted 1 month ago
"I was cheated, the contract was to be £ 20 not £ 21 and the date was 2gb, not 1gb"
(Apple IPhone 7 32GB Rose Gold) - Posted 1 month ago
"Shocking service"
(Apple IPhone 6s 32GB Space Grey) - Posted 1 month ago
"Very good service. Reasonably priced and recommended on comparison websites."
(Apple IPhone 7 32GB Silver) - Posted 1 month ago
Hi Antoinette,

Thank you for your kind words, however, we can see you have given us one star. Please email us on Reviews@e2save.com if you would like to discuss anything regarding any issues you have had.

Thanks

Mohsin
E2save
Posted 1 month ago
"Can really happy with the phone"
(Sony Xperia L3 32GB Silver) - Posted 2 months ago
"Awful customer service. Called regarding a return 3 times over a 8 day period. None of the chats had been logged,which meant I had to explain everything over again on each call. On the call today the customer rep said that I had never had an order processed and not been charged. I now have to provide a ridiculous amount of info to prove money was taken from my account for the handset and now I'm being charged for a monthly direct debit that I don't have . Avoid"
(Huawei P30 128GB Black) - Posted 2 months ago
"Worse choice I made they sends me a phone and a sim the sim wasn't even the one they had to match so sending back as not happy carnt even get my name right."
(Huawei P Smart 2019 64GB Blue) - Posted 3 months ago
Hi Shatona,

We are sorry to hear that you are unhappy with your recent order if you do require any further help, please contact us at Reviews@e2save.com

Thanks,

E2 Save

Michelle
Posted 3 months ago
"I got faulty phone !!!!!!"
(Apple IPhone 8 64GB Gold Refurbished) - Posted 4 months ago
Hi Ilona,

We are sorry to hear that you have received a faulty phone. We would like to check your order details to see if you are eligible for an exchange, please contact us at Reviews@e2save.com

Thanks,

Michelle
E2 Save
Posted 4 months ago
"Picked my phone came the next day awesome"
(Samsung Galaxy J6 Plus 32GB Grey) - Posted 4 months ago
"Really disappointed with the service I got, I was told I would get the phone delivered on Saturday which was what I needed as had got it for my daughters birthday.just after midday I logged on my account and tracked the delivery in which it said I wouldn’t get it until Tuesday. This resulted in me going 20 miles to pick up the delivery on a bank holiday weekend. Sorry but this wasn’t good enough. Also not been informed when I would receive the £120 redemption fee. still don’t know, not clear enough when advertised."
(Apple IPhone 6s 32GB Rose Gold) - Posted 4 months ago
Hi Daniel,

We are sorry for the delay with your order, due to the bank holiday weekend deliveries may have been impacted.

You can also view your redemption information by logging into your account. If you are having difficulties, please contact us at Reviews@e2save.com.

Thanks

Michelle
E2 Save
Posted 4 months ago
"I haven’t received this yet, bought on Friday with next day delivery and it hasn’t come. I understand it was bank holiday but the option for next day shouldn’t have been an option"
(OnePlus 6T 8GB RAM 128GB Midnight Black) - Posted 4 months ago
Hi Henry,

You seem to have been waiting some time for your order, please could you contact us at Reviews@e2save.com.

We'll need you to include your full name, address including postcode, mobile number and your order number within your email.

Thanks

Michelle
E2 Saves
Posted 4 months ago
"Really poor experience so far. They delivered the wrong phone with a lower memory and I wouldn’t have spotted it but I checked the memory left once I uploaded my contacts. I called their customer service team who promised they would deliver the correct phone the day after. This hasn’t arrived but they have sent a label to return the incorrrect phone. I have to drive 5 miles to deliver this back. Looks like currently they want me to return the phone but haven’t delivered the new one so I will be without a phone. My advice to anyone using this company is to check the goods thoroughly when you get them as you may not have what you paid for."
(Apple IPhone 7 128GB Black Refurbished) - Posted 5 months ago
Hi Jonathan,

We're sorry to hear you received the incorrect handset.

If an exchange is required, the new phone will be sent once we receive the device you wish to swap back at our warehouse.
We'd recommend getting the phone sent back to us via DPD using the returns label provided.
Please ensure you retain a proof of postage when sending the handset.

I hope this information helps.

Many Thanks,
Jade
Posted 5 months ago
"customer service goes out the window once they get your money. It is a disgrace have requested on a number od occasions paper work for returning mobile to be told will be emailed.....still waiting"
(Apple IPhone XR 64GB Black) - Posted 9 months ago
Hello Lavinia

Thanks for your review.

I’m sorry to hear of the difficulties experienced trying to cancel your order. We've tried to contact you today to discuss this further, however you were unavailable.

We’ve since reached out to you via email, and please don’t hesitate to contact us if there’s anything more you require.

Kind regards

Rebecca | e2save Customer Support team
Posted 9 months ago
"The line wasn't very clear, and I only heard Carphone Warehouse, as the caller. I now realise that I didn't buy from carphone warehouse at all. It was extremely embarrassing to go there to collect it, having purchased the phone from you As it turns out, I have an older "new" phone than carphone warehouse can provide. They were not pleased when I went to pick it up, especially when the salesman had told me the carphone warehouse would set it up for me when I collected the phone. If I had purchased the phone from them they would have set it up for free for me, but as I wasn't their customer I got charged £9.99."
Posted 1 year ago
Hi Jennifer

Thanks for your review regarding your recent order.

I’m sorry to hear that you were unaware that you had ordered with e2save rather than Carphone Warehouse, I appreciate the confusion this may have caused. It’s also disappointing to hear that you were charged £9.99 for assistance setting up your new phone.
To allow us to look into reimbursing this cost I would kindly ask that you update your review with your Order ID.

Please accept my apologies for any inconvenience caused.

Kind regards

Grace
e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
Hi Jennifer

Thanks for your review regarding your recent order.

I hope you're well. I can see that my colleague Grace has offered to reimbursing you for the £9.99 that you were charged in Carphone Warehouse, please may you provide me with your Order ID or a best contact number and I'll happily do this for you.

Please accept my apologies for any inconvenience caused.

Kind regards

Sophie e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
Hi Jennifer

Thanks for your review regarding your recent order.

I've tried to call you today but I've been unable to reach you. To allow us to look into reimbursing this cost I would kindly ask that you advise me of a suitable time to try and contact you again or you can contact our Customer Support team on 01509 610888.

Please accept my apologies for any inconvenience caused.

Kind regards

Sophie e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
"I was led to believe by the sales lady that she was calling me from EE, she never told me it was a deal with Carphone warehouse. I only realised that wasn’t the case when the phone arrived and discovered it was Carphone warehouse. I spent lots f time o Hanging on the phone over 30 mins to get the issue resolved. I will never recommend the company, and will have no hesitation telling everyone I know to beware of the underhand sly way that the sales person applied to get business."
(Apple IPhone SE 32GB Rose Gold) - Posted 1 year ago
Hi June,
Thank you for your review.
All our calls are recorded for quality reasons and we follow a script where we confirm who we are. I apologise if you were given the impression we were EE.
Thank you for your understanding and any confusion this has caused.
Chris |e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
Hi June,

Thanks for your review. I'm sorry to hear about the experience you've had.

I've tried to contact you today to discuss this further but was unable to get through. Do you have a best contact time for me to call?

Thanks for your patience.

Justine | e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
"The telephone salesperson would not confirm who I had my contract with, when it expired, how much it was for etc etc. The saleman just insisted I would get a better deal and went on and on until I was convinced my contract was due for renewal. In fact i had only had my contract since may 2017 and it was for 24 months. I was not at all well when they contacted me and made me more and more confused until I finally accepted the new contract. When the call ended I imediately looked at my ee contract and realised I had been duped into another one which was not better and more expensive. I am very disappointed the salesman behaved in this manner to a vunerable older person."
(Apple IPhone SE 32GB Space Grey) - Posted 1 year ago
Hi,
Thank you for your review.
Sorry to hear about the situation, I’ll be in contact with you shortly.
Chris |e2save Customer Support team
Posted 1 year ago
E2save is rated 4.36 based on 4,025 reviews